Политика за Връщане и Възстановяване на Средства

Актуализирано на: 2025-12-06

Дефиниции и ключови термини

За да обясним нещата възможно най-ясно, всеки път, когато се споменават някои от тези термини, те са стриктно дефинирани, както следва:

- Компания: Когато в тази политика се споменават “Компания,” “ние,” “нас” или “наш(а, о, и),” това се отнася до **Tomea Luxury**, която е отговорна за Вашата информация съгласно тази Политика.

- Клиент: Отнася се за компанията, организацията или лицето, което използва Услугата **Tomea Luxury**.

- Устройство: Всяко устройство, свързано с интернет, което може да бъде използвано за посещение на **Tomea Luxury** и използване на услугите.

- Услуга: Отнася се за услугата, предоставена от **Tomea Luxury**, както е описана на тази платформа.

- Уебсайт: Сайтът на **Tomea Luxury**, до който може да бъде осъществен достъп чрез този URL адрес: https://tomealuxury.com

- Вие: Лице или организация, което е регистрирано в **Tomea Luxury**, за да използва Услугите.

Политика за Връщане и Възстановяване на Средства

Благодарим Ви, че пазарувате от **Tomea Luxury**. Ние ценим факта, че избирате нашите продукти. Искаме да гарантираме, че имате възнаграждаващо преживяване, докато разглеждате, оценявате и закупувате нашите продукти.

Основното нещо, което трябва да запомните, е, че като правите поръчка или покупка от **Tomea Luxury**, Вие се съгласявате с условията, изложени по-долу, заедно с нашите други Политики.

Условия за Доставка и Приемане на Поръчка

Всички наши пратки се изпращат с **задължителна опция за преглед** преди плащане. Когато клиентът приеме пратката след преглед, това означава, че той **изрично се е съгласил с качеството и количеството** на стоката в пратката.

Поради хигиенни причини, свързани с естеството на нашите продукти (бижута), **приети и платени пратки НЕ СЕ ПРИЕМАТ ОБРАТНО** за възстановяване на сумата или замяна.

Гаранционни Условия

6-Месечна Гаранция за Фабрични Дефекти

Ние предоставяме гаранция за **фабрични дефекти** в рамките на **6 (шест) месеца** от датата на изпращане на бижуто.

Тази гаранция включва **само и единствено** повреди, които са възникнали поради:

Повредите се отстраняват в **едномесечен срок** от получаването на повредената стока в нашия офис (ние се стремим да ги изпратим обратно възможно най-бързо).

Всички транспортни разходи, свързани с изпращането на повредената стока до нас и обратно към клиента, са **за сметка на Клиента**.

Възстановяване на Средства

Ние в **Tomea Luxury** се гордеем, че обслужваме нашите клиенти с най-добрите продукти. Всеки продукт, който избирате, е щателно инспектиран, проверен за дефекти и опакован с изключително внимание.

В случаите, когато не разполагаме с избрания(те) от Вас продукт(и) на склад или има проблеми с инвентара и проверката на качеството, може да се наложи да анулираме поръчката Ви. Ще бъдете уведомени предварително.

Ако сте платили чрез онлайн плащане (а не с наложен платеж), сумата ще Ви бъде възстановена, след като нашият екип потвърди заявката Ви. Възстановяването може да отнеме няколко дни за обработка, но ще бъдете уведомени, когато получите парите си.

Доставка и Ограничения на Продуктите

Разходи за Доставка

**Tomea Luxury** не носи отговорност за разходите за връщане на стока. Всяка доставка трябва да бъде платена от клиента, дори ако артикулът е бил с безплатна доставка първоначално.

Наличност на Продукти и Ограничения

Предвид популярността и/или ограниченията на доставките на някои от нашите продукти, **Tomea Luxury** може да се наложи да ограничи броя на наличните за покупка продукти. **Tomea Luxury** си запазва правото да променя количествата, налични за покупка по всяко време, дори след като направите поръчка. В случай, че не можем да доставим поръчан от Вас продукт, **Tomea Luxury** ще анулира поръчката и ще Ви възстанови покупната цена в пълен размер.

Вашето Съгласие и Контакти

Вашето Съгласие

Чрез използването на нашия уебсайт, регистрирането на акаунт или извършването на покупка, Вие с настоящото **се съгласявате** с нашата Политика за Връщане и Възстановяване на Средства и приемате нейните условия.

Промени в Политиката

В случай че актуализираме, допълним или направим някакви промени в този документ, тези промени ще бъдат видимо публикувани тук. Ако продължите да използвате Услугата, Вие ще бъдете обвързани от актуализираната Политика.

Свържете се с нас

Ако по някаква причина не сте напълно доволни от предоставената от нас стока или услуга, не се колебайте да се свържете с нас и ние ще обсъдим всички проблеми, които имате.